Optimizare SEO BASIC
- Potrivit pentru: site prezentare
- Cuvinte cheie sau grupuri de cuvinte: max. 2 lunar
- Numar articole create: 1 lunar
- Audit SEO complet
- Servicii optimizare SEO: 1 ora
Optimizare SEO BUSINESS
- Potrivit pentru: site prezentare complex
- Cuvinte cheie sau grupuri de cuvinte: max. 7 lunar
- Numar articole create: 3 lunar
- Audit SEO complet
- Servicii optimizare SEO: 3 ore
Optimizare SEO E-commerce
- Potrivit pentru: magazin online
- Cuvinte cheie sau grupuri de cuvinte: max. 7 lunar
- Numar articole create: 3 lunar
- Audit SEO complet
- Servicii optimizare SEO: 5 ore
Optimizare SEO Marketplace
- Potrivit pentru: magazin online mare
- Cuvinte cheie sau grupuri de cuvinte: max. 15+ lunar
- Numar articole create: 8 lunar
- Audit SEO complet
- Servicii optimizare SEO: 8 ore
SEO este abrevierea de la expresia SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, ceea ce s-ar defini prin imbunatatirea perfomantelor web site-ului dumneavoastra in materie de trafic.
Acest lucru se realizeaza prin pozitionarea cat mai buna a web site-ului dumneavoastra in motoarele de cautare (SERP – Search Engine Result Page).
Este un lucru dovedit ca utilizatorii unui motor de cautare se vor uita in general la rezultatele de pe primele 3 pagini ale motorului de cautare.
Mai exact cu cat web site-ul dumneavoastra este pozitionat cat mai aproape de primul rezultat returnat (ideal ar fi sa ocupe prima pozitie),cu atat acesta are sanse mai multe sa primeasca un volum mai ridicat de vizitatori decat daca ar ocupa o pozitie codasa in rezultatele cautarii.
Pentru a fi cat mai pe placul motoarelor de cautare web site-urile trebuie optimizate.
Utilizand SEO motoarele de cautare sunt ajutate sa inteleaga mai usor continutul si cuvintele cheie ale web site-ului.
Luand ca exemplu doua web site-uri cu continut asemanator, dar doar unul dintre ele fiind optimizat, cand un utilizator ar cauta cu un motor de cautare un cuvat care descrie ambele site-uri cel optimizat va aparea intotdeauna in fata celui neoptimizat.
Cel optimizat va aparea primul deoarece motorul de cautare a „inteles” mai bine ce continut are site-ul respectiv,astfel returnand informatia asteptata de utilizator.
Dupa o buna perioada de timp in acest domeniu am realizat ca aceasta sfera a marketingului online este intr-o continua schimbare,mai tot timpul avem de a face cu noi elemente cheie,cu noi reguli care sa defineasca cea mai buna practica aplicata in SEO asa ca de cele mai multe ori ajunge la un impas in acest sens,este aproape imposibil sa cunosti absolut totul in aceasta industrie a marketingului online.
Tehnologiile sunt intr-un continuu progress,avanseaza pe zi ce trece la fel putem spune ca avem de a face si cu motoarele de cautare.
Exista o frecventa destul de mare cu care acestea isi updateaza algoritmi iar pentru a fi in top e nevoie de o perioada lunga de timp dedicata in primul rand studiului iar apoi aplicarii tehinicilor propriu-zise.
Un lucru se pare insa ca ramane neschimbat, ca in orice domeniu exista o baza pe care se dezvolta o industrie.La fel putem spune si de acest domeniu al optimizarii SEO.Aici putem vorbi de cele 2 categorii care au ramas neschimbate de ani intregi.
Mai exact este vorba despre optimizarea on-page (optimizare realizata in timpul dezvoltarii aplicatiei web) si optimizarea off-page(optimizare realizata dupa lansarea proiectului web, constand in principal din campanii de marketing on-line).
Doriti sa aflati mai multe despre Optimizarea pentru motoarele de cautare?. Aveti un website care va place foarte mult, nu doriti sa il refaceti dar nu sta bine in Google? Doriti ca afacerea dumneavoastra sa fie pe primele pagini in rezultatele cautarilot? Nimic mai simplu, contactati-ne si va vom ajuta de indata.