Un site web poate fi optimizat din mai multe puncte de vedere dar toate conteaza in influentarea pozitionarii in motoarele de cautare cum ar fi Google si in viteza de incarcare a paginii web pe device-urile vizitatorilor.


Un site care nu este optimizat SEO (Search engine optimisation) nu va aparea in cautarile Google si nu va atrage vizitatori care reprezinta potentiali clienti sau grupuri de interes / audienta. Aici intervine optimizarea site-ului web din punct de vedere SEO on si off-site.


Sa presupunem ca optimizarea SEO este facuta si ca vizitatorii ajung pe pagina ta dar conexiunea la internet este diferita de la vizitator la vizitator, unii detinand o viteza buna de download, altii nu, unii navigand de pe calculatoare desktop iar altii de pe o multitudine de device-uri mobile. Daca site-ul web nu este optimizat din punct de vedere al continutului media spre exemplu si incarcarea va fi greoaie, valoarea Bounce rate-ului (volumul de vizitatori ce parasesc site-ul mult prea repede din diverse motive) va creste si desi vizitatorii au ajuns pe pagina ta, nu vor afla despre tine si vizita lor va ramane fara vreun efect benefic asupra business-ului tau.Aici intervine optimizarea site-ului web pentru continut.


Alta zona a optimizarii este cea (una extrem de importanta in zilele noastre) a vizualizarii optime pe dispozitivele mobile. Peste 60% dintre vizitatorii actuali ai site-urilor web vin de pe aceste super versatile device-uri mobile cu rezolutii multiple si configuratii aproape infinite. Site-ul web trebuie sa fie optimizat ca si "Responsive design" sau sa raspunda diverselor rezolutii prin schimbarea modului de afisare, aranjare in pagina si modalitate de interactiune pentru a oferi vizitatorului o experienta cat mai placuta si fluenta in navigare.


Elementele enumerate mai sus sunt cateva din metodele pe care agentia WEB22 – web design din Timisoara le aplica in sectorul de optimizare site web pentru a lansa pe piata site-uri de succes care sa ofere un boost afacerilor clientilor nostri.