5 motive pentru care copywritingul și conținutul site-ului web sunt importante
Majoritatea proprietarilor de afaceri înțeleg cât de vitale sunt designul bun și UX pentru site-urile lor web. Cu toate acestea, mulți nu înțeleg cât de critice sunt partea de copywriting și conținut pentru site-ul web, care necesită să fie bine scrise, captivante și de calitate. Un conținut mediocru care nu este optimizat SEO, captivant pentru cititor și nu-i invită să ia măsuri, poate afecta semnificativ șansele de succes cu site-ul dumneavoastră. În timp ce brandurile vor cheltui un buget semnificativ pentru designul site-ului lor web, rareori investesc în copywriteri pentru a da viață site-urilor web.
Aici, în acest articol, prezentăm cinci dintre principalele motive pentru care textele și conținutul site-ului ar trebui să aibă o prioritate mai mare. În plus, analizăm cum poate ajuta la asigurarea succesului prezenței dumneavoastră online.
1. Un text bun și complet al site-ului care se vinde singur necesită timp
Definiția textelor site-ului este: cuvintele scrise cu intenția de a determina cititorul să ia o acțiune. Această acțiune le cere adesea să cumpere, dar poate fi și înscrierea la un buletin informativ și urmărirea brandului dumneavoastră pe rețelele sociale. Mulți proprietari de afaceri confundă diferența dintre texte și conținut. Dar mai multe despre conținut mai târziu.
Un text bun al site-ului web prezintă faptul că afacerea sau serviciul dumneavoastră înțelege nevoile unui potențial client și le arată cum îi puteți ajuta. Vizitatorii site-ului dumneavoastră vor decide în câteva secunde dacă doresc să cumpere de la dumneavoastră sau să interacționeze mai departe cu dumneavoastră. Designul atractiv al site-ului și funcționalitatea solidă le captează atenția și le deschide ușa. Dar un text bun este ceea ce poate deseori să încheie afacerea și să-i determine pe vizitatori să ia măsuri.
La fel cum mulți proprietari de afaceri și branduri subestimează cât de mult timp este nevoie pentru a dezvolta un site web de calitate, ei aplică aceeași logică dezvoltării textelor și conținutului. Sigur, scrierea primei schițe a paginii dumneavoastră de întrebări frecvente poate dura doar o zi sau două, în timp ce proiectarea ar putea dura săptămâni. Dar acest interval de timp al livrabililor este totuși subestimat. Cercetarea, editarea și rescrierea sunt toate o parte a procesului de furnizare a conținutului site-ului web de calitate, dar prea puține companii angajează copywriteri buni pentru a oferi acest serviciu integral.
2. Textele site-ului dumneavoastră reflectă brandul
Cu un text bun al site-ului și conținut, brandul dumneavoastră poate ieși la lumină. Modul în care construim branduri bune este să fim consecvenți cu toate aspectele prezenței noastre online, inclusiv cu textele. Fără texte sau conținut, nu aveți o identitate – cu excepția cazului în care căutați pur și simplu să dezvoltați o broșură online sau un simplu site de prezentare.
Textele ar trebui să reflecte obiectivele brandului și să îl înfățișeze într-o lumină cât mai pozitivă posibil. Textele site-ului dumneavoastră, postările pe rețelele sociale și așa mai departe, definesc scopul prezenței online a brandului dumneavoastră. Fiți atenți la alegerea cuvintelor pe care le folosiți și la cât de important este să rămâneți relevant pentru obiectivele și convingerile de bază ale brandului.
Indiferent dacă scopul este să faci cât mai cunoscut un brand, să generezi vânzări pe un magazin online sau să aduci clienți la ușa magazinului fizic, site-ul tău are nevoie de un scop. Combinația de design și dezvoltare web de înaltă calitate, precum și de texte, este de cea mai mare importanță pentru a implica utilizatorii și pentru a-i încuraja să ia măsuri. Toate cele de mai sus vă vor ajuta să vă maximizați șansele ca aceștia să ia această acțiune, optimizând în același timp ratele de conversie pentru reclamele plătite.
3. Un conținut text bun al site-ului vă va îmbunătăți SEO
În urmă cu zece până la cincisprezece ani, textul de pe site-urile web a fost folosit în principal pentru a oferi vizitatorilor informații despre afacere, ceea ce se oferă și cum să o găsească. În zilele noastre, textele de pe site au sarcina de a face mult mai mult decât atât - în special cu strategia SEO. Da, designul și imaginile pe care le afișați pe site-ul dumneavoastră vă pot ajuta cu SEO, dar importanța lor scade în comparație cu cea a textelor.
Cu cât reușiți să compuneți și să postați pe site-ul dumneavoastră texte cât mai bine elaborate și mai consistente, cu atât sunt mai mari șansele de a vă crește clasamentul SEO. În plus, textele de calitate și un conținut detaliat poate asigura că Google vă preia site-ul, îl indexează și îl clasează mai sus în rezultatele căutării organice.
4. Nevoile dumneavoastră de copywriting nu se vor încheia după lansare
Copywritingul nu se oprește atunci când site-ul web se lansează. De fapt, după lansare, este doar începutul. Va trebui să dezvoltați întrebări frecvente și să furnizați actualizări consecvente pe blog care să ofere valoare conținutului site-ului web. Făcând acest lucru în fiecare săptămână, vă va îmbunătăți clasamentul pe motoarele de căutare, vă va atrage clienți pe site și, sperăm, îi va încuraja să facă afaceri cu dumneavoastră
5. Conținutul blogului menține relații
Nu în ultimul rând, nu uitați de importanța conținutului consistent de pe blog. Oferirea de postări pe blog pe care vizitatorii doresc să le citească oferă clienților actuali o oportunitate de a vă lăsa feedback. De asemenea, vă permite să răspundeți la întrebările potențialilor noi clienți. Faceți acest lucru prin poziționarea conținutului valoros, captivant, care este bogat în informații. Acesta este încă un aspect neglijat al construirii unei prezențe web durabile.
În plus, veți dori să vă dezvoltați prezența pe rețelele sociale. În acest fel, puteți partaja link-uri și puteți interacționa cu cititorii dacă aceștia lasă comentarii. Răspunsul la comentarii negative, indiferent dacă apar pe blogul tău, o recenzie Google sau pe rețelele de socializare, rareori este productiv. Cel mai bine este adesea să spuneți pur și simplu „Îmi pare rău că ați avut o experiență proastă, iată linia noastră de asistență pentru clienți”, decât să aplaudați cu orice negativitate proprie. Răspunsul în intervale de timp rezonabile la comentariile clienților, atât bune cât și rele, arată că sunteți implicat în relația cu aceștia și că prețuiți satisfacția lor.
Luați legătura cu WEB22 pentru servicii de copywriting și content management.
Găsești valoare în ceea ce citești și acum ești interesat să angajezi un copywriter pentru site-ul tău web? Nu mai căuta. Pe lângă faptul că asigurăm dezvoltarea de site-uri web de top și tot ceea ce implică aceasta, lucrăm îndeaproape și în interior cu scriitori experimentați. Oferim o varietate de servicii profesionale de scriere pentru textele site-ului web, postări pe blog și alte pachete. Luați legătura cu noi astăzi și programați un apel pentru consultanță!
27/Feb/2023
Agentia WEB22 Timisoara
